Odpowiedzi na większość pytań dotyczących lotu liniami Enter Air dostęne są w dziale FAQ.
Szczegółowe informacje dotyczące m.in bagażu i usług dodatkowych dostępne są w Ogólnych Warunkach Przewozu.
W przypadku potrzeby złożenia reklamacji, uprzejmie informujemy, że są one przyjmowane w formie pisemnej, na papierze (adres: Enter Air Sp. z o.o., ul. Komitetu Obrony Robotników 74, 02-146 Warszawa) lub w formie elektronicznej poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie internetowej Enter Air w zakładce "KONTAKT" (https://reklamacje.enterair.pl).
Komisja Europejska uruchomiła platformę internetową ułatwiającą pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Enter Air nie zobowiązał się do uczestniczenia w systemie pozasądowego rozwiązywania sporów za pośrednictwem platformy i zachowuje prawo odmowy wzięcia udziału w takim postępowaniu.
Większość wykonywanych przez nas rejsów to rejsy czarterowe - z pytaniami dotyczącymi spraw pasażerskich prosimy zgłaszać się do czarterującego, czyli biura, w którym kupili Państwo wycieczkę.
W innych przypadkach prosimy o wybór jednej z kategorii w formularzu poniżej.
Copyright Enter Air 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania.